dissabte, d’agost 11, 2007

de vacances!

aquest estiu Menorca està essent el destí preferit per passar les vacances. un total de tres parelles (a veure si les encerteu...) l'han escollit per passar-hi un dies. altres marxen a Paris (amb tren). a tots i totes us desitjem unes BONES VACANCES!!!!

però l'aixonoesunacollaniesres no marxa de vacances: seguim al peu del canó!

espai FESTA MAJOR'08

· haviem sentit veus de que aquest any no es fa la (més que típica) ruta de bars. per aclarir dubtes ho hem consultat a la organitzadora (cal dir noms?) i ens ha dit que SI QUE ES FA!!! i demana que cessi inmediatament el rumor. per tant, ja podeu anar demanant festa el divendres 24. els tikets, com sempre, s'esgotaran en 20 segons. és un escàndol!!

· espai moritz:

com podeu veure l'empalmada i alguns dels millors concerts de la més típica d'aquest any es faran a les pistes, a l'espai moritz, situat entre els dos pabellons. crec que és una pua i que el millor lloc hauria sigut al parc de st julià. molestes als veïns, ok, però bé, un dia és un dia i és la FM!!! això si, antònia font toca a la plaça jaume I. pot ser txulo i pot estar a rebentar. avui us oferim un videoclip de Mendetz. el temazo es diu "future sex"...

· la vella de valls ha demanat que l'any que vé se sortegi l'emplaçament de les colles castelleres a la plaça el dia de sant fèlix. però han deixat clar que només el de les tres colles convidades, els verds seguirien al mateix lloc. només faltaria...

visita a tivissa

primeres imatges de l'excursió a tivissa. mireu quina vista des del castell de miravet! us recordo que el dilluns és tancat...

mini crònica d'ahir

ahir va ser un dia corocèntric. ens hi vam instal·lar a les 8 i no vam aixecar el cul fins a quarts d'una. rimer es van repartir les (esperades) invitacions al CASAMENT DE L'ANY. bé, sembla ser que no era un bulo i que realment estem tots convidats. alguns amb acompanyant i altres amb sense acompanyant. ara us toca decidir si hi anireu.

el segon acte va consistir en la presentació en societat de la harley del molina. vaya pepino!! és molt txula! evidentment hi ha video. després vam descobrir que el TELEPIZZA és proveidor oficial del coro:

la salsa de les patates també la fan ells?! després vam sopar (no és gaire car, cosa que em va sorprendre) i després de txerrar una bona estona vam fer un pit stop al figarot (molt bon assaig de 3 amb l'agulla, que podreu veue a la Bisbal) i després vam anar cap a guardiola, al concert de rauxa:

vaig haver de senyalar a la troupe quins eren els temazos (faltava el cartell, ho reconec) i el martí i jo vam cantar algun que altre estrivillu.

aquest matí la SO (que avui fa anys) ha pagat un vermout al coro. llàstima que he arribat tard! però aquest vespre hi ha gran sopar on esteu tots convidats. després acabarem a guardiola o a sant pere molanta.

espai noves tecnològies

que sapigueu que el blog també es consultable pel mòbil:

i per estar al corrent de tota l'actualitat de la colla al minut estem ultimant un sistema d'avis per sms... així podreu saber en temps real qui raja a qui, qui es lia amb qui, qui assisteix als sopars, qui fa calvos, qui deixa de fer-los, el txistes, les bromes, els videos, etc...

coming (very) soon

· elecció de la millor foto i el millor video publicats al blog (guardons sant fèlix). podreu votar via blog. els guanyadors tindran un regal sorpresa...