dilluns, de setembre 25, 2006

antònia font live!

A veure si tornem a agafar el ritme que teniem al principi d'aquest blog i us podem oferir les cròniques com a molt tard el dilluns. ara que no foto gran cosa després de la feina encara es pot, però quan comenci a tenir les tardes ocupades serà difícil! l'equip de redacció ho intentarà! potser el ninu s'hi haurà d'implicar més, que per no fer ni el visita (l'excusa és que la connexió li va molt lenta..)!!!

dissabte 23

dissabte, com sempre, ens vam trobar a l'inzolia. pel camí em vaig trobar la txello, que anava a treballar. com que el torre anava a sopar al forat del pany amb tota la colla de medicina vam intentar acoplar-nos a la mateixa taula reservant per més. però com que ens van dir que no hi cabiem, vam reservar la taula del costat, que de fet ja ens estava bé! tot i que no vam acabar llençant-els'hi ni menjar ni res ens vam fer un fart de enviar sms's! cal dir que jo abans ja havia lligat amb un paio per sms. es que "la noche me confunde"! jeje els sonats després anaven a dormir en una masia a Marmellar, prop del famos castell. segur que van ser víctimes d'algun ritus satànic. i si no, segur que els txacals se'ls van menjar!! a mode experimental vaig introduir una novetat al menú: tapa de gules (del norte). no estaven gaire bones pero bé s'havia de probar, no? al final ens les vam acabar menjant el ninu, l'isaura i jo. i les va acabar pagant tothom! també vam fer acupuntura amb un ninot de cera que va fer la crupu. el ninot anava tant calent que se li va encendre la titola!





després vam fer la tradicional ruta centre-moderna. com que aquesta última no estava gaire bé vam anar cap al trànsit. per allà fora hi havia el 6q pixaner que celebrava els eu aniversari i l'havien disfressat de capitan pescanova (amb la canya i tot). molt divertit! un cop dins ens va adonar que encara era molt d'hora i vam nar al noi-noi. el bou encara hi té l'entrada vetada. si no recordo malament, els cubates valen 3 euros i mig. algu serio això, eh! vam estar una bona estona allà fora xerrant i lligant amb noies que pasaven per allà, com la mireia i la laia:




al trànsit vam fer el cubata que sobrava, i li vam fer un homenatge (el bou es va posar fins i tot de genolls!). de camí cap al teatre ens vam disfressar de geperuts de notre-dame..



pel camí vam anar perdent efectius (ninu + isaura + crupu ja feia estona que havien pirat) i crec recordar que ens vam quedar el bou i jo sols. pero a la porta del teatre hi havia el plan renove per salvar-nos! a dins recordo haver convidat el recio a un cubata. un cop a casa em va venir a buscar l'helicopter i em vaig adormir.

diumenge 24

aquest matí tenia una ressaca terrible. bon dia per anar a la mercè, he pensat. dit i fet, a la tarda el martí, la gemma, l'amela, el vallès i jo hem anat a veure els antònia font, que actuaven davant de l'antiga fàbrica de la damm. després de perdre-ns, veure on treballa l'amela, tornar-nos a perdre i acabar aparcant en un pàrquing que costava 32 euros l'hora, hem trobat el lloc del concert, en una cruïlla de carrers. després hem trobat part del komando pareta (el bou, el brunillo i l'oleguer). el bou i jo hem fet un supercubata de litro i mig que ens han donat en un bar de peruanos. però allò no era ni whisky ni era res: ens han fotut 10 segons de whisky i no estava gens carregat. o potser és perquè tenim el paladar acostumat..? el concert ha sigut un festival. el bou i jo hem fet una competició per veure qui se sabia menys cançons. crec que he guanyat jo! de camí cap al pàrquing m'he perdut, però més tard ens hem trobat al cotxe. un llapis d'ikea, un pistatxo... ou iea!!!

per si algú encara no ho sap... diumenge que vé dia 1 d'octubre hi ha el concurs de castells. les entrades es poden comprar al servi-caixa o al figarot. si algú té ganes d'anar-hi que parli amb el martí i el vallès, que ja tenen l'entrada! hi podreu veure pilars com els de la foto, però amb camises de colors!



He recuperat una foto d'un dijous d'estiu (la gent no treballa els divendres?!). es un joc: quantes colles hi podeu comptar?



en exclusiva us ofereixo una foto de la colla de noies de mon germà (gentilesa del ninu, que es va aprendre el nom de totes!). des d'aqui saludu a les meves germanes i a totes elles!