diumenge, de setembre 17, 2006

ninu rijkaard

l'isaura i jo ahir a la tarda vam fer ruta esportiva pels pabellons del penedès. primer al municipal del pla, on jugaven l'equip local contra l'igualada. vam veure una afició volcada amb l'equip, un "angel mur" que es diu Arnau Tarrida (segons informacions d'última hora el tio està lesionat pero s'ho passa pel forro..). això sí, el soci està indignadissim perquè tot i que la temporada ja ha començat encara no té el carnet de soci. diuen que està al forn, pero no ens ho creiem! c. buono dimissió!!! hi vam estar uns 5 minuts aprox. després ens vam traslladar cap a l'ataneu de st sadurní per veure el ninu rijkaard. veure foto:


al arribar vaig tenir un conversa a distància amb un killu que em va fotre un cop al retrovisor. just abans pero casi m'enclasto contra un seat león killu killu. aparcar en pujada i que no t'entri la primera és una combinació fatal! el partit va ser molt dur, amb entrades molt fortes. al final victoria per l'equip local (6 a 3), que va dominar en tot moment el partit.

després d'hores de discussió l'isaura i en ninu es van quedar a sopar a sansadurní (de gratis!) i jo, a falta de plan, vaig decidir sopar a casa i no sortir. txello i vallès, que us vau trobar al final?

pd: ah, per cert, si teniu ganes de viatjar a l'espai cliqueu aquí!