dimarts, de maig 16, 2006

2shifted al teatre + pepet i marieta al FP + festa a pacs

Avui doble crònica, la de divendres i la de dissabte.

Divendres vaig aconseguir enredar el Butru i el Molina per anar a sopar
a La fàbrica. S'hi menja molt bé i les cambreres no estan GENS malament!! Es una mica car pero es clar, encara no sabia que l'endemà el sopar al Forat del Pany ens costaria 21 euros... Al sortir, ens vam trobar amb la resta de penya (bruna + bou + latxi + letu) per anar a prendre unes copes al Centre. No recordo si vam entrar a la Moderna. El que si recordo es que alguns van fer el caballet de mar que proposava el bou fa uns dies. Això ja son "palabras mayores", i es necesita fer un pla de tot el subjecte. Vet aqui el resultat (el primer caballet és la Meritxell, el segon soc jo, el tercer la latxi i el quart el brunillo).

Com que el resultat no és molt satisfactori no entren a concurs. Per cert, cada cop som més els que no paguem al Teatre (oi letu + latxi?)!! La veritat és que estava una mica buit. Pero es igual, el festival ens el vam montar nosaltres. Alguns van marxar d'hora i altres el van tancar.

Observacions:

- el molinari veu que de dj del teatre no té gaire futur i vol fitxar pels 2 shifted. Però et vas equivocar de combinació (la corbata és taronja i la camisa negre)!!

- anavem tan tajes que es va decidir anar a sopar a cal ton el dissabte el vespre (tirar la casa per la finestra). sort que el Vallès ja havia reservat al FP per l'endemà!

(l'endemà vaig anar a BCN. Us recomano anar a visitar l'exposició de cartells de la república que hi ha al museu d'historia de catalunya)

Després d'una llaaaaaarga becaina, ja tornavem a ser dissabte al vespre. Com que hi havia festa a pacs i sense alcohol no et deixaven entrar, vam passar per la gasolinera penedès. A tresquartsdedeu ja erem al forat del pany. Només entrar va passar una cambrera amb un plat plè de pernil serrà a la mà. era el presagi de la revolució: aquella nit anavem a sacrificar un plat de braves per un plat de pernil amb torrades. ja no hi havia marxa enrerre..

les paies feien un sopar (de paies) just al costat. la personalitat convidad era la Glò. Potser la següent serà la Mari! Nosaltres també teniem un convidat, el Torre, que estava disposat a menjar-se el món aquella nit!

Vam acabar sopant 7 en una taula de 4. Els postres de la setmana van ser la cerma catalana i les pastes marroquines. I clar, com que haviem arrivat d'hora vam acabar de sopar d'hora. I com que els Pepet i Mariera encara no actuaven ens vam haver de distreure com vam poder (aviat els videos). Casi ofeguem el torre amb una cullera!!

Acte seguit, el grup va començar a tocar. A la segona cançó el tio es va quedar en pilota picada.

Es va fotre les paies a la butxaca! Diuen algunes que s'assembla al Ruben, company d epis del Torre i el shard. Potser sí... El concert va ser un espectacle. Van fer molts bisos i només van fotre el camp quan l'amo del forat del pany va dir que tancava. Mentrestant, ens vam fotre 3 tubus i un cubata per cap. La taula feia goig:

El tot ens va costar més de 20 euros (a les paies més encara!). Pero es igual, anavem sobrats. Anavem tant sobrats que fins i tot vam comprar el cd d'aquella gent (bé, cal dir que el Torre va fotre 10 euros ell solet!). Missatge a qui el tingui: fes copies almenys!!

Al sortir vam gastar una petita broma al vallès i ens el vam oblidar. Sort que ens el vam oblidar, si no no haguessim pogut fer de cotxe d'equip de l'amo de vilafranca. es veu que s'estava disputant una crono individual. Aviat us oferirem el video.

Pero com que el ciclisme no ens agrada gaire, vam acabar fent rallies pel camí de st pau (tram nocturn). després de casi atropellar un grup de gent que caminava per allà, intentar pujar amb cotxe l'ultima pujada de st pau i despertar els gossos de la pastorman vam deixar el cotxe a l'agricola. alla ens vam separar: els cobards van anar per la carretera (nenazas!), els valents vam fer camp a través. No hi va haver cap baixa tot i que el vallès casi es deixa les cames en un dels horts (un filferru). La festa estava força bé, pero llastima que la gent de vilafranca sigui superrancia i no hi anés. hi havia un trapezi per allà i el bruna no es va desnucar de miracle! n3fen, quan feu la propera?!

Tot i que ja començava a ser una despulla vam acabar al teatre, on ens vam trobar la crupu, l'isaura (novetat!!) i la txello. no hi va haver don pan.