dimarts, de maig 09, 2006

Contxu!

Ei, és curiós saber com ens busca la gent el google, o més ben dit, buscant què arriben a natrus.















amo a laura (i variants)25.17%
aixo no es una colla ni es res (i variants)22.44%
discoteca teatre (i variants) 2.72%
altafulla (i variants) 2.72%

camera oculta (i variants)1.36%
rap del pallaso0.68%
gegants steenvoorde0.68%

videos lleterades0.68%
ferragut et elisenda0.68%
osties cotxes de rally0.68%
la creperia d´en pau0.68%

CONTXOS0.68%
"LA BUENA VIDA" "VIDANIA"0.68%
Adidas nadia comanenci imposible is nothing 0.68%
vilafranca la moderna Dj0.68%
Yuri Gagarin0.68%


No us molesteu a mirar si dona 100% pq no ho crec!
Buenu, no se pas quin m'ha fet + gracia si el de contxos o el de videos lletarades, xD. Pero fent un analisi + calmat, no se fins a quin punt ens estem convertint en complices de la MTV amb el munt de penya que ens troba a natrus buscant la Laura!
Es divertit comprovar que quan busques al google contxos sortim els primers i gairebe unics! jaja nomes se m'acudeix dir: ai contxo no em toqueu les orelles!

vinga que passeu tots una bona setmana!
ah, si algu vol sortir dijous... jo div tinc festa pq es la telecogresca, q ve vive la fete i molts mes al forum, pero natrus nirem al 2shifted fete al teiatru,no?