dimecres, de maig 24, 2006

minicrònica del dissabte

Vist que no tinc gaire temps avui faré una minicrònica del dissabte. Amb tot allò que cal per recordar-ho tot.

Amb l'arrivada de la calor el bilwi ha instalat la terrassa. Encara no sé quins son els preus de la temporada, pero crec que el tallat deu rondar l'euro i mig ja. Us anirem informant.

Com que l'escorxador estava ple (a petar) vam anar a sopar al Mil Kdires. Em pensava que era car. Doncs bé, al final no surt tant car. Pero l'hamburguesa que em vaig fotre no era massa bona (la de samfaina). Els postres de la setmana: trufes i sorbet de llimona amb crocanti (crec q es deia aixi).

Després que el grup es dividis en dos (els que tenen paraula i van a la terrassa del bar catalunya-meson del pernil a esperar els altres i els que suden de tot i de tots i se'n van al concert). Pitjor per ells, es van perdre el festival de la granota (el bou i el ninu no s'hi van atrevir). Evidentment el quki i la so anaven junts. I jo anava amb l'Isaura.

De cop i volta va aparèixer del no-res en Butru. Bé, de fet estava en missió secreta en algun lloc del penedès-garraf. Bé, jo ho sé, pero com que és secret no us ho puc dir..

Quan vam arrivar el concert s'havia acabat. Suposem que la gent ja havia marxat, perquè hi havia molt poca gent. No gaire a destacar: la txello va ballar un tango amb un moro (no he utilitzat el terme politicament correcte de maghrebi, tot i que no va amb to despectiu) que li tirava la canya. I la Txello, que de tonta no en té un pèl, va veure en ell la manera d'estalviar-se la patejada desde les pistes i fins el teatre. El bou i la crupu, que encara son menys tontos, s'hi van apuntar. de fet el bou era el guardespatlles! Feies molta gràcia bou treient el cap per la finestra i cridant que amb tu estaven segures! Teniem el dubte pero de si al arrivar a l'agricola (just abans de començar la pujada dels diposits) et foterien fora del cotxe.. El butru, que no se'n va enterar, SI que es va fotre la gran patejada fins el Teatre. Desconec si va haver-hi Don Pan.

pd: tornant al tema del Don Pan... per comprar els croissants d'ha d'entrar a la porta blanca que hi ha al costat amb llum. Que la panaderia no esta oberta a aquelles hores! No feu com unes que jo sé que van dir " oh oh, esta tancat!"